דרעי מתריע: "לבנות דירות ללא תעסוקה זה לא פתרון"

    ראש העיר אבוטבול דיבר בהתרגשות על מרן הגר"ע זיע"א, שלווה אותו אישית בכל שלבי ההקמה של השכונה ועודד אותו להמשיך ולבנות למרות הקשיים והוסיף, "השר דרעי בזמנו הכריז על בית שמש כעיר ומסייע לנו רבות, אין מתאים ממנו לחנוך את השכונה הזו"
    איתי גדסי 1 Comment on דרעי מתריע: "לבנות דירות ללא תעסוקה זה לא פתרון"

    שר הפנים דרעי סייר אמש בעיר בית שמש יחד עם ראש העיר משה אבוטבול, והתייחס למצוקות הרבות של תושבי רמת בית שמש ג' החדשה, ועל העדר תעסוקה לדיירים החדשים • "לתת לאנשים דירות זה לא סוף הסיפור"

    צילום: יעקב כהן
    ראש העיר אבוטבול דיבר בהתרגשות על מרן הגר"ע זיע"א, שלווה אותו אישית בכל שלבי ההקמה של השכונה ועודד אותו להמשיך ולבנות למרות הקשיים והוסיף, "השר דרעי בזמנו הכריז על בית שמש כעיר ומסייע לנו רבות, אין מתאים ממנו לחנוך את השכונה הזו"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי סייר אמש (שלישי) בעיר בית שמש יחד עם ראש העיר משה אבוטבול, והתייחס למצוקות הרבות של תושבי רמת בית שמש ג' החדשה, ועל העדר תעסוקה לדיירים החדשים.

    דרעי אמר, כי תנופת הבניה המבורכת הקיימת בבית שמש מציבה בפני פרנסי העיר ומשרד הפנים אתגר משמעותי. "אנחנו רואים את השכונות החדשות המוקמות ברמת בית שמש ג', אל אלפי יחידות הדיור המוקמות במרץ רב, ואנחנו מבינים כי לתת לאנשים דירות זה לא סוף הסיפור. הם זקוקים לאפשרויות תעסוקה ולצרכים רבים".

    בהמשך אמר דרעי כי "בית שמש, למרות היותה ממוקמת באזור מעולה, לא התברכה בשטחי מסחר ותעסוקה רבים מסיבות שונות. חייבים לשחרר את החסמים ולהכשיר בשטחה אזורים אלו שיתנו תנופה כלכלית לעיר ואיתנות טובה, כדי שתוכל להתמודד עם התפתחות האוכלוסייה המבורכת. אני מתכוון לסייע אישית בעניין. הצלחנו להכניס את העיר בית שמש כולה למשרד הפריפריה וארתם לסייע".

    כאמור, את הסיור פתח השר בשכונת רמת בית שמש ג' הנמצאת השלבי בניה מואצים. דרעי קיבל סקירה מקיפה על הפרוייקטים החדשים המוקמים, בתי הכנסת ומבני ציבור בשכונה ואמצעי התחבורה.

    ראש העיר אבוטבול דיבר בהתרגשות על מרן הגר"ע זיע"א, שלווה אותו אישית בכל שלבי ההקמה של השכונה ועודד אותו להמשיך ולבנות למרות הקשיים והוסיף, "השר דרעי בזמנו הכריז על בית שמש כעיר ומסייע לנו רבות, אין מתאים ממנו לחנוך את השכונה הזו".

    הרב יעקב ששון, נכדו של מרן זיע"א דיבר על הסמליות של שם השכונה, כאשר בדיוק לפני 60 שנה מרן הוציא לראשונה את שו"ת חזון עובדיה. ״אין ספק כי מרן מלווה אותנו מלמעלה גם בהקמת שכונה זו, שתהיה מלאה בתלמידי חכמים". לאחר מכן, לתשואות הנוכחים השר דרעי הסיר את הלוט מעל השלט הגדול של השכונה החדשה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דרעי עדיין לא מינה עוזר נוסף, התפקיד ממתין